Nå kan du sikre deg sesongkort og fast sete til sesongen 2024/2025 – Sola

Nå kan du sikre deg sesongkort og fast sete til sesongen 2024/2025

Håndball er ALLTID best live i hallen, og til neste sesong vil vi ha DEG med på tribunen for å skape nye magiske håndball-øyeblikk!

Nå er sesongkort-salget for REMA 1000 ligaen 2024/2025 åpnet, og du kan sikre deg ditt faste sete på alle våre hjemmekamper i REMA 1000 ligaen og NM neste sesong.

Totalt 13 hjemmekamper samt eventuelle hjemmekamper i NM, og kvartfinale i sluttspillet er inkludert i sesongkortet.
Europakamper og ett eventuelt sluttspill vil ikke være inkludert.

For de som hadde sesongkort i sesongen 23/24 vil dere ha muligheten til å kjøpe samme sete for ny sesong. Dette må gjøres innen utgangen av juni, søndag 30. juni. Etter dette vil setene bli frigjort og være åpne for salg for andre. (Om du hadde sesongkort i 23/24-sesongen og vil ha sesongkortabonnement neste sesong, må avtalen avsluttes før du tegner ny avtale med abonnementløsningen.)

Sesongkort er tilgjengelig på felt A, B, C, D og I

Viktig:
Sesongkortet er ikke refunderbart. Om man selv er forhindret fra å gå på en kamp, kan man videresende sin sesongkort-billett til en annen slik at de får muligheten til å oppleve verdens beste lagidrett.

Nyhet – Sesongkortabonnement tilbys

Fra sesongen 24/25 er det mulig å sikre seg sesongkort som abonnement. Istedenfor å betale inn hele summen i en engang, kan du fordele det utover 10 måneder. Fra datoen du starter abonnementet binder du deg i 6 måneder til Sola HK. Deretter står du fritt til å avslutte det når du vil.

Det fungerer på denne måten:

Om du velger sesongkortabonnement, vil du trekkes 185,/90,-/125,- samme dato hver måned de neste 10 månedene – da kan du velge om du vil ha varsling når beløpet trekkes. Denne varslingen kommer fra Vipps.

Priser sesongkort 2024/2025

SesongkortSesongkort abonnement (pr. måned, 6 måneders binding
Sesongkort voksen1850,-185,-
Sesongkort barn/student900,-90,-
Sesongkort honnør1250,-125,-

Sikre deg sesongkort i Sola HK appen eller på nett!

Med appen kan du enklest sikre deg sesongkort, samt få oversikt på mye annet som skjer i klubben gjennom sesongen.

Her vil man finne få alle billettene til hjemmekampene tilsendt, og disse skannes direkte fra mobilen når du kommer til hallen.

I tillegg kan man også ha oversikt over kampene i REMA 1000 ligaen, stemme på kampens beste spiller, spillerne på A-laget, nyheter fra sola-hk.no og oversikt over alle våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.

Appen kan lastes ned både for iPhone og Android brukere.

Last ned på Appstore her!

Last ned på Google Play her.

Det er også mulig å sikre seg sitt sesongkort på nett – på www.solah.woow.no