Nå kan du sikre deg sesongkort og fast sete til sesongen 2023/2024 – Sola

Nå kan du sikre deg sesongkort og fast sete til sesongen 2023/2024

Håndball er ALLTID best live i hallen, og til neste sesong vil vi ha DEG med på tribunen for å skape nye magiske håndball-øyeblikk!

Torsdag 22. juni kl. 12:05 åpner vi sesongkort-salget, og du kan sikre deg ditt faste sete på alle våre hjemmekamper i REMA 1000 ligaen og NM neste sesong.

Antall lag i REMA 1000 ligaen er økt fra 12 til 14. Det betyr at du nå får flere kamper enn noensinne inkludert i sesongkortet, med 13 hjemmekamper samt at også eventuelle hjemmekamper i NM vil være inkludert.

Europakamper og ett eventuelt sluttspill vil ikke være inkludert.

Viktig:
Sesongkortet er ikke refunderbart. Om man selv er forhindret fra å gå på en kamp, kan man videresende sin sesongkort-billett til en annen slik at de får muligheten til å oppleve verdens beste lagidrett.

Priser sesongkort 2023/2024

Sesongkort voksen1850,-
Sesongkort barn/student900,-
Sesongkort honnør1250,-

Sikre deg sesongkort i Sola HK appen eller på nett!

Med appen kan du enklest sikre deg sesongkort, samt få oversikt på mye annet som skjer i klubben gjennom sesongen.

Her vil man finne få alle billettene til hjemmekampene tilsendt, og disse skannes direkte fra mobilen når du kommer til hallen.

I tillegg kan man også ha oversikt over kampene i REMA 1000 ligaen, stemme på kampens beste spiller, spillerne på A-laget, nyheter fra sola-hk.no og oversikt over alle våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.

Appen kan lastes ned både for iPhone og Android brukere.

Last ned på Appstore her!

Last ned på Google Play her.

Det er også mulig å sikre seg sitt sesongkort på nett – på www.solah.woow.no