Nå kan du sikre deg sesongkort og fast sete i Åsenhallen til REMA 1000 ligaen 2022/2023! – Sola

Vi ser tilbake på en fantastisk sesong, med bronsemedalje i REMA 1000 ligaen, kvartfinale i European League og semifinalerunde i sluttspillet. Nå retter vi blikket fremover mot ny sesong, og vi vil ha DEG med på tribunen når vi skaper nye håndballminner i sammen.

Med sesongkort får du med deg alle 11 hjemmekampene som spilles i REMA 1000 ligaen i Åsenhallen. Hallen som er ett fryktet sted for motstanderlagene, men verdens beste hall å spille i for Sola. Den fantastiske energien og stemningen som skapes på tribunen er helt rå – og dere er lagets 8. spiller.

Det ligger nå sesongkort tilgjengelig for salg på på utvalgte felt.

Sesongkortet vil kun gjelde for hjemmekamper i REMA 1000 ligaen. NM, Europa League og eventuelle sluttspillkamper kommer utenom. Terminlisten vil publiseres så snart denne foreligger.

Viktig:
Sesongkortet er ikke refunderbart. Om man selv er forhindret fra å gå på en kamp kan man videresende sesongkort-billetten til en annen slik at de får muligheten til å oppleve verdens beste lagidrett.

Sesongkort kjøper du i Sola Håndball appen!

Om man ønsker å sikre seg sesongkort til Sola-kampene benytter man Sola HK
appen. Her vil man finne få alle billettene til hjemmekampene tilsendt, og disse skannes direkte fra mobilen når du kommer til hallen.

I tillegg kan man også ha oversikt over kampene i REMA 1000 ligaen, stemme på kampens beste spiller, spillerne på A-laget, nyheter fra sola-hk.no og oversikt over alle våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.

Appen kan lastes ned både for iPhone og Android brukere.

Last ned på Appstore her!

Last ned på Google Play her.

Priser for sesongkort 2022/2023:
Sesongkort voksen: kr. 1500,
Sesongkort honnør/student: kr. 750,-
Sesongkort barn: kr. 750,-
Sikre deg sesongkort for sesongen 22/23, og få med deg alt fra årets hjemmekamper. Foto: Hans Lie