Nå kan du sikre deg billett til siste kamp i gruppespillet i Europaligaen – Sola
Foto: NFH

Nå kan du sikre deg billett til siste kamp i gruppespillet i Europaligaen

Opp gjennom historien har det vært flere spennende oppgjør mellom de nordiske landene Norge og Danmark. Søndag 19. februar er det klart for ett nytt, denne gangen i en viktig kamp i gruppespillet i Europaligaen. Sola møter Nykøbing, og vi skal kjempe for avansement og kvartfinaleplass.

Når lagene møttes sist i januar fikk vi med oss to poeng etter en fantastisk tomålsseier over danskene. Med en kvartfinale-plass i potten er det ikke tvil om at begge lag ønsker å ta med poengene også nå i neste kamp – la oss sammen vise dem at det er svært vanskelig å møte Sola på hjemmebane med DERE på tribunen.

Billettsalget er i gang i Sola HK appen, og på solah.woow.no

Kampstart i Stavanger Idrettshall er klokken 16:00, og døren åpner en time før.

Billettpriser:

Pris pr. billett voksen: kr. 150,-
Pris pr. billett barn: kr. 75,-
Pris pr. billett honnør/student: kr. 75,-

Rabatterte familie-billetter ligger ute for salg

Ta med hele familien på kamp – den beste aktiviteten på en søndag om du spør oss 🙂

Vi har satt opp mulighet for å kjøpe familie-billetter, som gir en rabattert pris i forhold til å kjøpe ordinære billetter.

Familiebillett (1 voksen + 1 barn): kr. 200,-
Familiebillett (1 voksen + 2 barn): kr. 250,-
Familiebillett (2 voksen + 2 barn): kr. 350,-

Mastra vant heia-konkurranse på sist Europaliga-kamp! Hvem stikker av med seier, og får besøk av Sola denne gang? Foto: Kenneth McDowell

Ta med laget ditt på Europaliga-kamp og vinn besøk av Sola!

Vi vil lage håndballfest med mange lag fra forskjellige klubber i regionen 😊

Ingenting er kjekkere enn når håndball-lag fra regionen tar turen på kamp for å heie oss frem til nye seire. Nå vil vi ha DEG og ditt lag på kamp, når vi skal måle krefter i ny kamp på hjemmebane i Europaligaen.

Kom i egne klubb-drakter, og hei dere hese fra tribunen!
Vi kårer et vinnerlag som i etterkant får besøk av noen av spillerne på Sola på
deres egen håndball-trening.

Håndball-lag får nå tilbud om å kjøpe klubb-billetter til kun kr. 50,-
pr. stk. til denne kampen. (ord. pris er 150,-/75,-)