Nå kan du sikre deg billett til Europaliga og de to neste hjemmekampene i REMA 1000 ligaen – Sola
Sola - Gjerpen HK Skien | REMA 1000-ligaen kvinner

Torsdag 5. oktober klokken 15:00 åpner vi billettsalget til de neste tre kampene i Åsenhallen! 1. november møter vi Molde, før vi 12. november skal ut i kvalifisering til Europaligaen mot spanske Super Amara Bera Bera og til slutt kommer Romerike på besøk til oppgjør i REMA 1000 ligaen 15. november.

Du kan nå sikre deg billetter til to viktige oppgjør i REMA 1000 ligaen, samt at vi også håper å se deg på tribunen når vi møter Super Amara Bera Bera til kvalifiseringsrunde 3 der vi spiller om muligheten for å nå gruppespill i Europaligaen for tredje året på rad.

Slik sikrer du deg billett

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no.
Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

PRISER:

Voksen: kr. 180,-
Honnør: kr. 125,-
Barn/student: kr. 95,-

Familie-billetter (med rabattert pris):
Familie-billett (1 voksen + 1 barn): 250,-
Familie-billett (1 voksen + 2 barn): 350,-
Familie-billett (2 voksen + 2 barn): 525,-

Ønsker du å ta med laget ditt på kamp?

Vi har tilgjengelige klubb-billetter til flere av våre hjemmekamper i sesongen 23/24.

Send en e-post til siri@sola-hk.no med din forespørsel, med antall billetter man ønsker samt hvilken kamp det gjelder.

Ønsker også at dere legger ved telefonnummer til kontaktperson som vi kan ringe til. Med klubb-billetter får ditt lag sitte samlet og se Sola på kamp.
Disse billettene må bestilles og betales via VIPPS av en kontaktperson, og sendes til samme person pr. mail eller i Sola HK appen.