Møt våre minste og stolteste representanter i Sola HK – Mini 2015. – Sola

Møt våre minste og stolteste representanter i Sola HK – Mini 2015.

Sola HK har over 500 medlemmer i klubben, og alle er nok skjønt enig om at håndball er verdens beste lagidrett!

Hvert år er det flere spente 5 åringer som møter opp i Åsenhallen, for sitt første møte med den idretten vi alle er så glade i. Dedikerte foreldre stiller som trenere og lagledere, og barna gleder seg til ukens høydepunkt.

Møt våre minste og stolteste representanter!

Mini 2015 består i år av 21 energiske gutter og jenter, som synes håndballtrening er ukas høydepunkt. De møtes i Åsenhallen hver onsdag for felles treningsøkt.

God stemning på trening i Åsenhallen!

Laget sine viktigste mål for sesongen er å ha det gøy, etablere et trygt fellesskap og utvikle vennskap.

Trenerne legger stor vekt på å skape tilhørighet, og er opptatt av at alle spiller på lag og heier på hverandre. Kast, mottak og lek med ball er alltid en del av treningen.

Fra oppstart i høst og frem til jul har minigjengen fra 2015 hatt en gjennomgående god oppslutning på treningene så langt i sesongen. Det kan virke som at de faste ukentlige håndballtreningene har vært viktig for mange i en ellers utfordrende Covid situasjon.

Vi gleder oss til å følge disse unge håndballspirene videre – og heier på våre minste representanter i Sola HK.