Martine klar for flere sesonger i Sola – Sola

Martine klar for flere sesonger i Sola

Selv om sesongen ikke er mer enn noenlunde halvspilt, er klubben allerede i gang med å forberede neste sesong To dager før sesongen i Europaligaen går i gang, har vi gleden av å informere om at #8 Martine Wolff blir å se i Sola-drakt også i 23/24 og 24/25 sesongen.

Martine er en av de mest rutinerte spillerne i troppen, og kom først til Sola i forkant av sesongen 19/20. Hun vil ha seks år i den gule drakten når den nylig signerte avtalen går ut etter sesongen 24/25.

I inneværende sesong er hun kaptein på laget, og det er dermed en viktig bidragsyter både på og av banen som nå er på plass videre.

Steffen er glad for å ha Martine med videre.

Jeg er veldig glad for å ha Martine med videre. Hun er en av spillerne som har vært med i hele min tid som trener. Dessverre har hun vært litt uheldig med skade, men er nå i god utvikling. Hun er en spiller som tar ansvar på trening og i kamp. At en så rutinert spiller nå er på plass er viktig – og det viser at Sola som klubb er en attraktiv klubb å være i når vi får slike etablerte spillere med videre.

Steffen Stormo Stegavik

Spilleren selv gleder seg også til nye år i gul drakt.

Jeg hadde vel ikke helt sett for meg da jeg kom for 4 år siden at jeg skulle bli her så lenge, men fra start har jeg trivdes veldig godt. Og med den sportslige utviklingen Sola har hatt de siste årene, er dette noe jeg helt klart har lyst til å fortsette å være en del av. For ikke å snakke om at jeg har blitt veldig glad i folka rundt og i klubben.

Martine Wolff
#8 er klar for flere sesonger i Sola. Foto: Kenneth McDowell