Mandag 6. mars åpner vi billettsalget til Vipers-kampen og kvartfinale i Europaligaen! – Sola

Kalenderen viser ny måned, og vi har virkelig noen godbiter å se frem til på parketten! Selv om det ikke er hjemmekamp før midten av måneden, kan vi glede oss til hjemmekamp mot Vipers 14. mars, før vi fem dager senere 19. mars skal spille kvartfinale i Europaligaen i Stavanger Idrettshall.

Billettsalget til begge kampene åpner mandag 6. mars klokken 12:00

Tirsdag 14. mars kommer de regjerende Champions League mesterne på besøk til Åsenhallen. Sist søndag møtte vi de til NM-finale, hvor vi spilte jevnt mot de helt til de siste ti minuttene av kampen. Vi går for revansj!

Kampen starter klokken 18:15, og døren åpner en time før.

Laget er klar for å gi dem kamp på banen, vi skal vinne kampen på tribunen og heie de frem!

Slik sikrer du deg billett til kampen mot Vipers:

Billettsalget starter mandag 6. mars klokken 12:00 i Sola HK appen.

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å se to av Norges beste håndball-lag.

Kampstart er klokken 18:15, og døren åpner en time før. NorEngros cafe vil være åpen.

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

PRISER:

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

Voksen: kr. 150,-
Barn/honnør/student: kr. 75,-
Familiebillett (1V+1B): kr. 200,-
Familiebillett (1V+2B): kr. 275,-
Familiebillett (2V+2B): kr. 425,-

Det er ikke klubb-billetter til denne kampen.

Ta med deg laget ditt på kamp i Europaligaen, og vinn besøk av Sola. Foto: Kenneth McDowell

Bli med oss på tribunen når kvartfinalen i Europaligaen skal spilles

En spennende kvartfinale-runde mot tyske Thüringer står for døren. Det laget som vinner sammenlagt etter to kamper er klare for Final4 i Europaligaen i mai.

Nå vil vi ha hele regionen på kamp, og være med på å sikre oss best mulig utgangspunkt før returoppgjøret som spilles i Tyskland helgen etter.

Kampstart i Stavanger Idrettshall er klokken 16:00, og døren åpner en time før.

Billettpriser:

Pris pr. billett voksen: kr. 150,-
Pris pr. billett barn: kr. 75,-
Pris pr. billett honnør/student: kr. 75,-

Rabatterte familie-billetter ligger ute for salg

Ta med hele familien på kamp – den beste aktiviteten på en søndag om du spør oss 🙂

Vi har satt opp mulighet for å kjøpe familie-billetter, som gir en rabattert pris i forhold til å kjøpe ordinære billetter.

Familiebillett (1 voksen + 1 barn): kr. 200,-
Familiebillett (1 voksen + 2 barn): kr. 250,-
Familiebillett (2 voksen + 2 barn): kr. 350,-

Ta med laget ditt på Europaliga-kamp og vinn besøk av Sola!

Vi vil lage håndballfest med mange lag fra forskjellige klubber i regionen 😊

Ingenting er kjekkere enn når håndball-lag fra regionen tar turen på kamp for å heie oss frem til nye seire. Nå vil vi ha DEG og ditt lag på kamp, når vi skal måle krefter i ny kamp på hjemmebane i Europaligaen.

Kom i egne klubb-drakter, og hei dere hese fra tribunen!
Vi kårer et vinnerlag som i etterkant får besøk av noen av spillerne på Sola på
deres egen håndball-trening.

Håndball-lag får nå tilbud om å kjøpe klubb-billetter til kun kr. 50,- pr. stk. til denne kampen. (ord. pris er 150,-/75,-)

Send en e-post til siri@sola-hk.no for å få tilsendt rabattkode og mer informasjon hvordan du sikrer deg klubb-billetter til kampen!