MAKSI er med – Sola

MAKSI er med

Sola HK har inngått samarbeid med MAKSI Distribusjon AS. MAKSI er interessert i Sola Håndball, og synes det er viktig å støtte lokalidretten.

– Vi synes det er kjekt at Sola har et elitelag i håndball. Jeg har selv hatt unger i klubben i 20 år nå, sier daglig leder for MAKSI, Kåre Joa Ravndal.
Han synes det er viktig at det lokale næringsliv støtter opp, og at de bør hjelpe med både studieplass og jobb.
– Det er viktig at vi har et elitelag i området, slik at andre spillere fra andre klubber kan utvikle seg i området, og ikke trenger å reise vekk for å spille på et høyt nivå, sier Joa Ravndal.
Joa Ravndal synes det er positiv profilering å inngå et samarbeid med Sola HK.
– Det er viktig å hjelpe klubben til å holde seg i eliten, og slippe kvalifisering neste år, mener Joa Ravndal.
MAKSI håper å knytte kontakter med andre sponsorer, og få til et samarbeid.
– Det blir en spennende sesong med nybygg og finere lokaliteter, avslutter Joa Ravndal.