Maja er med videre! – Sola

Maja er med videre!

Klubben har de siste ukene vært i samtaler med flere av spillerne som har utgående kontrakt etter denne sesongen, og lørdag ble det klart at Maja Magnussen også blir å se i Sola-drakt neste sesong.

Maja kom fra Byåsen til Sola i forkant av 20/21 sesongen og har vært en viktig bidragsyter disse årene. Hun har tatt store steg og ble i sist uke tatt ut på rekrutt-landslaget – etter godt spill både i REMA 1000 ligaen og i Europa.

Trenerteamet er selvsagt veldig fornøyd med å få Maja med videre, og at man nå får en god kontinuitet i troppen.

Vi er veldig glade for å få Maja med også til neste sesong. Hun har tatt store steg de sesongene hun har vært i klubben, og ble fortjent belønnet med en plass nå på rekrutt-landslaget.

Steffen Stegavik
#15 blir å se i den gule Soladrakten også i sesongen 2022/2023.

Maja ser også frem til ny sesong i klubben, og gleder seg både over egen utvikling og reisen som laget nå tar.

Jeg trives veldig godt i Sola, og gleder meg til å fortsette i klubben. De siste sesongene har vært en eventyrlig reise, og nå ser jeg frem til å kunne ta del i dette videre.

Maja Magnussen