LYSE håndballskole vel blåst! – Sola
Foto: Siri Forgaard

LYSE håndballskole vel blåst!

70 håndballglade unger i alderen fra 8 – 14 år møtte opp i Åsenhallen, for LYSE håndballskole.

Vår gode samarbeidspartner LYSE stilte med flotte trenings T-skjorter til alle barna ved oppstart mandag morgen.

70 håndballglade barn brukte starten av høstferien på LYSE håndballskole sammen med Solajentene. Foto: Siri Forgaard

I 3 hele dager har ungene hatt gode treningsøkter sammen med A-lagsjentene og trenerteamet med Scott og Kasper. Skolen er lagt opp til med 4 treningsøkter pr. dag, lunsj og 2 gode pauser hvor de har fått fylt på energi med frukt. Øktene har hatt fokus på idrettsglede og samhold, og har vært innom alt i fra tekniske øvelser til koordinasjon og skudd. Onsdagen var det våre J18 jenter som tok over som instruktører, da A-laget drog til Kristiansand til bortekamp.

Vi takker alle de unge håndballspillerne for utrolige kjekke dager sammen på LYSE håndballskole!