Lerøy – here we come! – Sola

Lerøy – here we come!

I helgen hadde Sola rekrutt første mulighet å kvalifisere seg til den nasjonale Lerøy serien! Full pott, to seire i boks – og da blir det Lerøy spill også denne sesongen.

Kvalifiseringskampene ble spilt på Mysen.

I første kamp møtte de Charlottenlund. Det var tydelig at begge lag var litt nervøse i starten av kampen, men til slutt var det laget fra Sola som trakk det lengste strået og vant med 3 mål 24-21.

Arrangørklubben Eidsberg var motstander i andre kampen. Målet var enkelt, seier betydde at Sola var kvalifisert til Lerøy. I denne kampen leverte jentene godt spill og det var bra trøkk gjennom hele kampen. Når sluttsignalet gikk sto det hele 41-17 til rekruttlaget.

Med andre ord – ny sesong med Lerøy serie for Sola, og flere kjekke kamper å se frem mot.

Tusen takk til Eidsberg HK som var helgens arrangør av Lerøy kvallik – det var god pause underholdning mellom kampene. Spesielt i kampen vår mot Eidsberg da det ble allsang til Tore Tang 😊