KVALIFISERT TIL LERØYSERIEN – Sola
En glad gjeng i Oppsal

KVALIFISERT TIL LERØYSERIEN

Etter en formidabel helg i Oppsal Arena har våre unge og lovende attenåringer kvalifisert seg til landsserien 2014-2015

Sola åpnet med timålsseier over Tromsø og fortsatte med kalassifre i neste kamp der Skrim måtte se seg slått 18-35. Med to seire var laget allerede sikret en av de to plassene i LERØY-serien.

Vertslaget Oppsal hadde også to seire lørdagen, dermed ventet det et spennende oppgjør søndag. Her var det Oppsal som trakk det lengste strået og vant med to mål, 15-17. Vel vitende om at begge lag var kvalifisert ble det ingen batalje av en kamp.

Se her for resultater i pulje 3. Du kan trykke på sluttsifrene for å se målprotokollen. 🙂 Kristiane Knusten ble forøvrig toppskårer i pulja med 16 mål på 2 kamper. Charlotte Granfelt gjorde tydeligvis en god jobb i forsvar denne helgen, og var en tøffing i følge bestrafningsstatistikken.

Vi gratulerer jentene, trenere og oppmenn med kvalifiseringen! Nå venter mange gode kamper fremover i sesongen. Trykk her for mer informasjon om lagene og kval-rundene.