Kristiane Knutsen tilbake igjen i Sola! – Sola
Kristiane er også klar for rekruttsamling.Foto: Kenneth McDowell

Kristiane Knutsen tilbake igjen i Sola!

Hun har allerede 63 kamper i drakten – og heldigvis kan vi igjen ønske Kristiane Knutsen tilbake i Åsenhallen til neste sesong.

Foto: Kenneth McDowell

Kristiane er en smart håndballspiller, og en typisk playmaker. Hun er en ekte lagspiller, og bidrar masse til laget og miljøet. Kristiane er flink til å spille sine lagvenninner gode, og har stor fart og eksplosivitet i sitt spill. Klubben er veldig glade for å få Kristiane tilbake i klubben, og hun sier selv:

Jeg gleder meg veldig mye til å komme tilbake i Åsenhallen, og spille for Sola igjen.

Samtidig ønsker klubben også å informere om at Sofie Svarrer Hansen og Mette Brandt Nilsen ikke vil spille for Sola HK kommende sesong. Vi ønsker de masse lykke til videre med deres håndballkarriere og takker for flott innsats i Sola Håndball.