Klubben ser etter en Minileder – er det deg? – Sola

Klubben ser etter en Minileder – er det deg?

Minilagene våre trenger en egen Minileder som kan koordinere, og sammen med trenere og oppmenn, hjelpe til med å sørge for at lagene fungerer så godt som mulig. Oppgavene består hovedsakelig av å ta imot miniene de første to-tre ukene av sesongen, være en ressurs for trenere og oppmenn samt være linken mellom miniene og administrasjonen.

Miniårgangene består vanligvis av mange aktive og glade barn som tar all fokus for trenere og oppmenn. Derfor er det stort behov for en ressurs som kan ta noe av trykket og hjelpe til med spørsmål inn mot klubben. Vanligvis er det én fast dag i uken hvor alle miniene trener så eventuell tid i hallen blir konsentrert rundt denne tiden. For mange, både voksne og barn, er håndball en ny arena og da er det ekstra viktig med en dedikert person som kan gi det lille ekstra fra klubben sin side, slik at alle får det så kjekt som mulig.

Organisatorisk rapporterer denne rollen til Ungdomsleder, Lise Aarthun.

Har du spørsmål, eller ønsker du å melde din interesse, kan du ta kontakt med nestleder Alexander Olafsrud (93431275) eller Lise Aarthun (92460834).