Klart for tøff bortekamp mot Larvik – Sola
Foto: Hans Lie

Klart for tøff bortekamp mot Larvik

Lørdag er det tid for ny bortekamp, denne gang mot Larvik. Som følge av ekstrem vær og store nedbørsmengder er kampen flyttet fra Jotron Arena til Bergslihallen.

Larvik er en klubb de fleste i håndball-Norge har kjennskap til. Klubben har vunnet flere nasjonale og internasjonale titler og er Norges mestvinnende klubb gjennom tidene. Sist sesong endte de på 5 plass, og skal i år ut å prøve å kvalifisere seg til Europa ligaen.

Larvik har beholdt store deler av stallen fra i fjor, samt at noen nye er kommet inn. På trener-benken er ny hovedtrener på plass, Arne Senstad. Laget har som oss startet sesongen med to seire på de første to kampene, mot henholdsvis Gjerpen og Aker. Med andre ord – en skikkelig topp-kamp venter!

Det er en tøff bortekamp som venter oss på lørdag! Vi har to tap fra fjorårets sesong å revansjere, og vil ta med oss poengene hjem til Sola. Larvik har selv uttalt at de skal utfordre oss på 3. plassen, så vi skal komme godt forberedt.

Steffen Stormo Stegavik

Se kampen på TV2!

Avkast er lørdag 9. september klokken 18:15, og kampen blir sendt på TV2 Sport 2.
Sendingen starter klokken 18:00, og den kan du se her.

Befinner du deg i området, kjøp billett og hei på oss fra tribunen.
Trykk her for å komme til billettkjøp.