Klar for siste hjemmekamp i 2023 – Sola

Klar for siste hjemmekamp i 2023

VM på hjemmebane nærmer seg, men vi har en viktig uke foran oss før vi kan åpne adventskalender og heie Norge frem mot medalje. Førstkommende onsdag inviteres du til årets siste hjemmekamp, og det er Romerike Ravens som står på motsatt banehalvdel.

Laget fra Lillestrøm har hatt en tøff start på årets sesong, og står med kun 2 seire mot Follo og Larvik på henholdsvis 10 kamper. Men det er ingen oppgave som vi skal ta lett på, Romerike har spilt flere jevne og gode kamper der de har hatt marginene mot seg og kunne fått med seg flere poeng.

For Solas del blir det viktig å avslutte kalenderåret med en god hjemmekamp, og fortsette flyten vi har hatt de siste ukene inn mot returoppgjøret i Europaligaen nå førstkommende helg.

Vi vil da DEG på kamp

På søndagens Europaliga kamp var det fantastisk stemning på tribunen, og publikum var virkelig vår 8. spiller! Dette vil vi gjenskape på onsdag, og håper du tar utfordringen og sikrer deg en billett!

Ønsker du å ta med laget ditt, har vi også klubb-billetter til kampen! Les mer her, eller send mail til sara@sola-hk.no om du ønsker billetter til ditt lag!

Slik sikrer du deg billett til kampen

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no.
Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

PRISER:

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

Voksen: kr. 180,-
Honnør: kr. 125,-
Barn/student: kr. 95,-

Familie-billetter (med rabattert pris):
Familie-billett (1 voksen + 1 barn): 250,-
Familie-billett (1 voksen + 2 barn): 350,-