Klar for håndball-fest i Åsenhallen – Sola
Foto: Kenneth McDowell

Klar for håndball-fest i Åsenhallen

Endelig er det klart for ny hjemmekamp, og det er de regjerende Champions League mestrene Vipers som tar turen til Åsenhallen.

Laget fra Kristiansand har de siste sesongene vunnet det som er på hjemmebane, og har stått øverst på pallen i Champions League de siste tre sesongene. Før denne sesongen har de fått nytt trenerteam, noen spillere har forlatt klubben, men store håndball-profiler har også kommet til.

Vi skal være forberedt, og klar for å kjempe om poeng. Laget har den siste uken fått lagt ned noen gode treningsøkter, og gleder seg til å spille foran publikum i Åsenhallen.

Neumann Bygg er kampsponsor, og deler ut klappere til alle. I tillegg får tre heldige mulighet til å vinne en Dewalt drill fra Neumann i pausen 🤩

Kjøp billett – og bli med på festen

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å se to av Norges beste håndball-lag.

Kampstart er klokken 18:15, og døren åpner en time før. NorEngros cafe vil være åpen.

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

Det er fortsatt ledig kapasitet på felt A1 eller C1, med unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

Priser:

Voksen: kr. 180,-
Honnør: kr. 125,-
Barn/student: kr. 95,-

Familie-billetter (med rabattert pris):
Familie-billett (1 voksen + 1 barn): 250,-
Familie-billett (1 voksen + 2 barn): 350,-