Klar for de siste treningskampene før sesongen starter! – Sola

Klar for de siste treningskampene før sesongen starter!

Siste helgen før REMA 1000 ligaen 20/21 starter, skal laget reise over til Oslo for å spille sine 2 siste treningskamper. Denne treningshelgen ble planlagt allerede i juni.

Vi har nå etter at smitten har gått opp i Oslo den siste tiden hatt meget stort fokus på hvordan turen kan gjøres best mulig uten å være i mye kontakt med «omverdenen». Utover kampene vil spillergruppen holde seg samlet, og på et hotell som ligger utenfor sentrumskjernen.

Laget reiser over til Gardermoen fredag formiddag. Der er de invitert på lunsj og elghakk hos Lars Håkon Blostrupmoen som er en god venn av Steffen. Her vil også laget få slappe av, før de drar til nye Ullernhall for helgens første treningskamp mot Aker.

Denne kampen sendes på Håndball TV, og blir spilt uten tilskuere. Kampstart fredag er klokken 18:30. Kampen kan du se her.

Etter kampslutt drar laget direkte til hotellet, hvor de blir frem til kampstart lørdag. Lørdag er den ny motstander som venter, da jentene møter Oppsal klokken 13.00.

Vi har pr. nå ikke fått noen informasjon om denne kampen streames noe sted, men vil selvsagt informere om kampen blir tilgjengelig online. Etter kampen lørdag drar laget rett til Gardermoen, og tilbake igjen til Sola.

Foto: Kenneth McDowell

Steffen ser frem mot to generalprøver før alvoret og sesongen starter neste lørdag mot Vipers.

Rent sportslig er det perfekt for oss å møte divisjonskolleger som siste oppkjøring før seriestart mot Vipers neste lørdag. Og jeg vil gjerne se at vi fortsatt tar steg videre fra de tidligere kampene vi har hatt så langt i sommer.