Kjøp billett til onsdagens topp-kamp mot Fredrikstad – Sola

Kjøp billett til onsdagens topp-kamp mot Fredrikstad

Vi trenger deg som vår 8. spiller på tribunen til onsdagens topp-oppgjør i Åsenhallen. Laget fra Plankebyen har startet årets sesong imponerende godt, og ligger foreløpig på en femte plass med ett poeng mer enn oss på like mange kamper. Onsdagens kamp er sesongens første oppgjør mellom lagene, og dette blir en svært viktig kamp for oss om vi fortsatt skal kunne kjempe om medalje.

Fredrikstad har de siste årene endt rundt midten av tabellen i REMA 1000 ligaen, men i årets sesong har de virkelig fått en kick start, og med et ungt og spennende lag står de med 8 seire på sine første 12 spilte kamper, deriblant en imponerende seier over Larvik. Vi jakter ett poeng bak, og vil med seier i onsdagens kamp kunne gå forbi Fredrikstad på tabellen.

Det er med andre ord klart for en skikkelig håndball-kveld i Åsenhallen, der to viktige poeng skal kjempes om – og vi skal også revansjere forrige sesongs sure tap mot laget fra Plankebyen. Nå vil ha dere i Solafamilien med oss på tribunen, og trenger at dere er med oss og heier oss frem i årets første hjemmekamp.

Ta med deg familien, håndball-laget eller vennegjengen til Åsenhallen

Billettsalget til kampen er åpnet, og du sikrer deg din enten i Sola HK appen eller på solah.woow.no

Kom med hele håndball-laget for en sosial og kjekk håndball-kveld!

Vi er så heldig som bor i en region som har mange engasjerte håndballspillere i alle aldre, og ingenting er kjekkere enn når vi har mange lag på kampene våre. Med klubb-billetter får ditt lag sitte samlet og se Sola spille!

Prisen for klubb-billetter er kun 50,- pr. billett og prisen gjelder for barn samt 2 lagledere. Voksne som ønsker å gå på kamp utover dette kjøper ord. billetter i appen. Send e-post til sara@sola-hk.no med forespørsel, så hjelper hun deg med resten.

Som alltid har vi gode priser på rabatterte familie-billetter – også disse finner du i appen.

Familie-billetter (med rabattert pris):
Familie-billett (1 voksen + 1 barn): 250,-
Familie-billett (1 voksen + 2 barn): 350,-
Familie-billett (2 voksen + 2 barn): 525,-

Vi skal gi alt på parketten – bli med og gi alt fra tribunen – sammen går vi for seier og to viktige poeng.