Kjekke dager på Sandnes Sparebank håndballskole! – Sola

Kjekke dager på Sandnes Sparebank håndballskole!

Vinterferie betyr håndballskole – og i Åsenhallen kunne vi ønske over 60 barn velkomne til 3 dager fylt med håndball og kjekke treninger.

De unge håndballspillerne kom fra flere klubber i regionen, blant annet Hana, Havørn, Bogafjell, Hinna, Kåsen, KFUM og Sola.

A-lagsspillere, rekruttspillere og Scott Harrington har hatt ansvar for opplegget.

Flott gjeng som deltok på Sandnes Sparebank håndballskole! Foto: Siri Forgaard

Alle dagene startet med en felles oppvarming, og en felles avslutning. I løpet av disse tre dagene fikk barna med seg økter med tema kollektivt forsvar, pasningsspill, balanse & koordinasjon, finter, kontra, skudd og duellspill. I tillegg var det selvsagt pauser med påfyll, og en god lunsj midt på dagen. Dag 3 ble avsluttet med turnering.

Siste dagen ble det som seg hør og bør delt ut fortjent diplom til alle som deltok – og mange ønsket også å sikre seg signaturene til A-lags jentene.

Vi takker for kjekke dager sammen på Sandes Sparebank håndballskole, og gleder oss til neste gang!