Kaja og Hege har forlenget kontrakten med Sola – Sola

Kaja og Hege har forlenget kontrakten med Sola

Vi er stolt å glad for at Solas linjepillere Kaja Horst Haugseng og Hege Holgersen Danielsen har valgt å bli med videre neste sesong. Begge spillerne har flere sesonger bak seg i klubben, og har vært viktige bidragsytere på laget! Det betyr at Sola fortsetter med tre linjespillere i stallen kommende sesong.

Hege har under sesongen 23/24 spilt 30 kamper hvor hun også i to måneder har vært på utlån til Molde. Kaja har under sesongen spilt 35 kamper i Soladrakten. Begge to har en målprosent på godt over 70%.

Steffen er fornøyd med å ha Kaja og Hege med videre:

Kaja og Hege er viktige signeringer for å opprettholde kontinuiteten i troppen. Begge to kommer til å være gode bidragsytere i neste sesong. At vi får slike etablerte spillere med videre viser at Sola er en attraktiv klubb å være i.

Steffen Stormo Stegavik
#9 og #49 er klar for flere sesonger i Soladrakten.

Kaja er glad for ny sesong i gult:

Jeg er glad for å ta et år til i Sola! Det er en fin gruppe som jeg får utviklet meg godt i. Laget består av både dyktige spillere og trenere, noe som gjør at en må jobbe hver dag for å nå nye mål og utvikle seg. Jeg gleder meg til det neste året og se hva vi skal få til sammen som spillergruppe og klubb.

Kaja Horst Haugseng

Hege gleder seg til en fortsettelse i Soladrakten:

Jeg er veldig glad for at vi ble enige om å forlenge kontrakten. Jeg elsker fortsatt å spille håndball, og stortrives i klubben – både sosialt og sportslig! Jeg gleder meg til å ta fatt på enda en sesong i gult!

Hege Holgersen Danielsen
Hege og Kaja får vi se mer av i Åsenhallen fremover!