Junior/rekruttlaget har gått ubeseiret gjennom høstsesongen – Sola

Junior/rekruttlaget har gått ubeseiret gjennom høstsesongen

Junior-laget har denne høsten mønstret en liten spillerstall bestående av 14-15 spillere. Det til tross så har laget levert veldig bra på banen. Laget har gjennomført totalt 14 kamper i serien fordelt på 3. divisjon og junior-serien, og har vunnet samtlige. Laget topper begge seriene de deltar i.

Vi har gode spillere i troppen, som gjennom mange år har spilt på et høyt nivå. Det ser vi resultatet av på banen. Det kom til 5-6 nye 04-spillere før sesongen. Disse har vært gode bidragsytere og glidd veldig godt inn i laget.

Kjetil Ellertsen

Med hjelp fra enkelte A-lags spillere ser 3. divisjonslaget ut til å styre mot et lenge etterlengtet opprykk til 2. divisjon.

Laget må opp et nivå er den klare beskjeden fra A-lagstrener Steffen Stegavik, som så langt ser ut til å få sitt ønske oppfylt. Sola står med 9 strake seire i serien.

Junior-laget tok seg greit gjennom kvalifiseringen til Lerøyserien tidlig i høst.

1. runde ble spilt i Kristiansand og Sola-jentene fikk med seg full poengpott fra de to kampene.

Laget topper med det sin pulje sammen med Gneist fra Bergen og Elverum.

Posisjonen spillerne har satt seg i gjør at de vil gå inn i en særedeles spennende og begivenhetsrike vår på håndballbanen.

Så krysser vi avslutningsvis fingrene for at Covid-19 ikke setter en stopper for det.