Jenter 18 Lerøyoppsettet klart – Sola

Jenter 18 Lerøyoppsettet klart

Lerøy logo

LERØYSERIEN

Sola’s kamper i den viktige utviklingsserien for de fremste av våre yngste rekrutt-talenter i Sola, Staal, Hinna er nå klar.
Serien spilles frem til april 2017 med 5 runder hvor alle 16 lag møter hverandre en gang – gjennom 3 kamper pr spillehelg.
Lerøyserien er Norges høyeste nivå for 18-årslag der de største talentene og fremtidens håndballprofiler får matchet seg mot hverandre.
Rekruttarbeid og spillerutvikling er ett av de viktigste elementene i det unike klubbsamarbeidet mellom Sola, Staal og Hinna.
Likt som ved vår deltakelse i Lerøyserien 2015/2016 sesongen vil også inneværende sesongs Lerøylag bli ledet av Sola HK’s A-lagstrenere Knut Ove Joa / Joar Gjerde og Hinna’s A-lagstrener Espen Særvoll.

1.runde 19.-20.november i Oslo
Kjelsås
Charlottenlund
Sarpsborg

2.runde 17.-18.desember i Åsenhallen.
Rælingen
Lillestrøm
NitHak

Runde 2 blir ett dobbeltarrangement i Åsenhallen sammen med Viking Håndball G18 som tar imot Bækkelaget, Herkules og Ski.

3.runde 11.-12.februar i Trondheim
Stjørdal
Glassverket
Follo HK Damer

4.runde 4.-5.mars i Oslo
Oppsal
Fyllingen
Fjellhammer
Sola

5.runde er 1.-2. april og er siste spillehelg. I denne runden samles alle 32 Jente- og guttelagene i årets Lerøyserie til ett stort fellesarrangement i Drammenshallen.
Sola møter i siste runde Larvik HK, Byåsen IL og Gjøvik.

Les mer om Lerøyserien på handball.no