– Jeg vil bli så god som mulig – Sola

– Jeg vil bli så god som mulig

Sherin fra Molde har signert ettårskontrakt. Hun er ekstra spent fordi dette blir den første sesongen etter kneskade.

Snart 21 år gamle Sherin Obaidli har signert ettårskontrakt med Sola Håndballklubb.

Midt-beck fra Molde
Sherin er født og oppvokst i Molde. Hun har spilt midt-beck i Molde Håndballklubb siden hun var 12 år gammel.
I slutten av juni kom hun til Stavanger for å spille håndball på Sola.
– Det har vært en veldig fin sommer, sier Sherin og forteller at jentene på laget har vært imøtekommende og tatt henne godt imot.

Ville bo med kjæresten
Det var kjæresten på Nærbø som lokket Sherin sørover.
– Vi tenkte å prøve noe nytt, å flytte sammen, siden begge er ferdig med skolen. Nå har vi kjøpt oss leilighet, sier hun.

Første sesong etter skade
Forrige sesong var hun skadet, korsbåndet røk. Dette er første sesong etter hun ble frisk, og det gjør henne naturlig nok veldig spent.
– Nivået her er også høyere enn jeg er vant til. Jeg vil bli så god som mulig. Håper klubben hjelper meg på veien, sier Sharin.
Nå kombinerer hun håndballen med fulltidsjobb som vekter i Securitas.
– Hverdagen er travel, men jeg trives med det.