I morgen skal vi kjempe for medalje i bronsefinalen – Sola

I morgen skal vi kjempe for medalje i bronsefinalen

En reprise fra fjorårets semifinale i Final 8. Dessverre trakk vi ikke det lengste strået i år.

Vi fikk fra starten av kampen se et Sola-lag som ikke fant flyten. Åtte minutter gikk før laget kunne notere sin første scoring, og da sto det 6-1 til Storhamar. Vi slet med å finne ut av både angrep og forsvarsspillet til Storhamar. Det betydde vi falt lengre og lengre bak, og lagene gikk til pause på stillingen 16-7.

Også i andre omgang var det laget fra Hamar som startet best. Men utover i omgangen fikk vi se ett Sola-lag som gikk all in, og en 12 måls ledelse krympet til kun fem. Dessverre med Sola-øyne fikk Storhamar igjen flyten, og kampen endte til slutt 33-23. Det betyr at vi i morgen søndag møter Larvik til kamp om bronse i NM.

Kampen starter klokken 10:00, og kan sees på TV2 Sport 2,