hummel med videre! – Sola

hummel med videre!

Sola Håndball har gjennom en årrekke hatt ett nært og godt samarbeid med Assistco/hummel, og er glade for at det nå er klart at hummel vil være Sola Håndballs utstyrsleverandør frem til og med ut 24/25 sesongen.

Alle spillere i klubben spiller i hummel drakter, og benytter seg av deres kolleksjon når de bestiller inn overtrekksdrakter, treningsklær etc.

Daglig leder John Harald Kåsen sier:

Vi er svært fornøyde med å fornye avtalen med Assistco/hummel. Klubben har i alle år vært veldig fornøyd med hummel kolleksjonen, og at de evner å fornye seg år etter år. Alle klubbens medlemmer, både bredde og elite – setter stor pris på den gode kvaliteten som de har i sine kolleksjoner. For klubben er det også ett stort pluss at hummel er svært gode på levering, som gjør logistikken for oss som en av regionens største håndballklubber enklere.

Jørgen Fjeldstad er også fornøyd med at samarbeidet nå er blitt forlenget i ytterligere 4 sesonger.

Vi har hatt et langt og godt samarbeid med Sola Håndball. Klubben gjør et godt og viktig arbeid for breddeidretten i nærmiljøet, som er kjempeviktig for oss som samarbeidspartner.  I tillegg et klubben et flaggskip på damesiden regionalt. Det er ekstra gledelig med den sportslige oppturen i år og vi gleder oss til en spennende periode sammen de neste årene.