Hjem med 4 poeng etter 2 seire på Sørlandet – Sola

Hjem med 4 poeng etter 2 seire på Sørlandet

Sola rekrutt reiste for å spille sesongens første 2.divisjonskamp mot Grane Arendal lørdag og Randesund på søndag. 2.divisjonslaget vårt består denne sesongen stort sett av Lerøy-spillere, altså 2005 og 2006 jenter.

Grane Arendal – Sola (23-27), lørdag 2. september
Det var en jevn kamp, men vi følte vi hadde kontroll hele veien. Forsvaret var godt og keeper hadde en redningsprosent på over 40. Anne Malin Antonsen og Thea Kristensen var i scoringsform og scoret hele 19 av lagets 27 mål.

Randesund – Sola (28-34), søndag 3. september
Tøffere motstand i dag, jevnt til pause. I andre omgang var vi gode i duellspillet begge veier og forsvaret satt mye bedre.

Nå gleder vi oss til NM 20 kamp borte mot Lillestrøm førstkommende onsdag, og til helgen er det Lerøy kvalifisering på hjemmebane med kamper både lørdag og søndag – kom og hei oss fram til seire!