Guttelaget presterte godt i helga – Sola

Guttelaget presterte godt i helga

Det eldste guttelaget i Sola (g99/00) gjorde rent bord i helgen. Toppoppgjøret (G14 A) ventet i Åsenhallen tirsdag kveld med Nærbø på motsatt banehalvdel.

Sola 2 spilte godt mot SIF 2 i G-14 klassen og kampen endte med en komfortabel 22-15 seier i Åsenhallen.

I G-15 regionsserien hadde laget to bortekamper i Kristiansand. KIF/Våg ble slått 24-29 lørdag, og i den antatt vanskeligste kampen søndag fikk Sola revansje for 7-målstapet i oktober og slo Randesund 22-28. Sola inntok dermed tabelltopp og leder den meget jevne regionserien G-15.

Sola leder forøvrig også B pulja i G-15, vunnet alle kampene i G-14 A pulja og ligger på 3.plass i G-14 B pulja.

Tirsdag 25.11 var det duket for toppoppgjør i Åsenhallen kl 19:30. Der møttes de to eneste ubeseirede lagene i G-14 A pulja, Sola og Nærbø. Det ble et tøft oppgjør som bortelaget gikk seirende ut av (20-26).

Vi gratulerer guttene med god innsats i helgen, og ønsker laget lykke til videre i sesongen! 🙂