Gøy med teambuilding på «Fangene på fortet» – Sola

Gøy med teambuilding på «Fangene på fortet»

Onsdag 10. juni var det klart for en litt annerledes ettermiddag for Solajentene! Steffen og Kjetil møtte alle jentene ved Våland Skole, hvor de skulle løse en rebus-oppgave som tilslutt skulle vise dem vei til nyåpnede «Fangene på fortet» i Lagårdsveien 61.

Løsningen på rebusen kunne man finne både på en enkel og en litt mer tidkrevende måte – flesteparten av lagene «valgte» den tidkrevende, mens laget «Charlies Angels» med Camilla, Kristiane og Kristina fort fant veien til Lagårdsveien. Like bak kom lagets yngste spillere Johanna, Karoline og Emilie – «Tripp trapp tresko».

Solajentene får instruksjoner når de ankommer «Fangene på fortet». Foto: Siri Forgaard

Resultatene fra rebusløpet ble nullstilt før konkurransen på «Fangene på fortet» gikk i gang! Et fantastisk nytt konsept som har åpnet i Stavanger, og som passer for alle målgrupper, og uansett fysisk form!

En tur til «Fangene på fortet» anbefales! Foto: Siri Forgaard

De neste 90 minuttene hørtes lyden av engasjement og høyt konkurranseinstinkt i gangene. Med over 46 rom, ble både taktiske, fysiske og logiske evner testet – ingen tvil om at laget og trenergjengen gav alt.

Tiden går fort når man har det kjekt, og plutselig var 90 minutter over. Selvsagt skulle vinnere og tapere kåres – og «Siris boys» med Steffen, Kjetil og Siri gikk seirende ut av kampen!

RESULTATLISTE:
1. «Siris Boys» – Kjetil, Steffen og Siri
2. «Power puffs girls» – Martine, Hege og Mia
3. «Tripp trapp tresko» – Johanna, Karoline og Emilie
4. «Pussycat dolls» – Martha, Maja og Guro
5. «Tres amigas» – Malin, Frøydis og Alicja
6. «Charlies Angels» – Camilla, Kristiane og Kristina

Lyst å finne på noe gøy sammen med eget lag eller vennegjeng? Ta kontakt med «Fangene på fortet» – Solajentene anbefaler alle til å teste egne ferdigheter.

Besøk deres hjemmeside eller sjekk de opp på Facebook.
Fornøyde Solajenter etter onsdagens teambuilding! Foto: Siri Forgaard