Godt oppmøte på Kick Off for Nettverksfamilien! – Sola
Foto: Siri Forgaard

Godt oppmøte på Kick Off for Nettverksfamilien!

Torsdag 29. august var det klart for Kick Off for våre gode samarbeidspartnere – før sesongstart av REMA 1000 ligaen.
Arrangementet satt ny rekord i antall påmeldte, og over 80 personer stilte på møtet.

Sponsorene ble invitert til flotte Clarion Hotel Air, hvor de fikk nyte en skikkelig god hotellfrokost – før vi forflyttet oss opp til Sky Box i 10. etasje. Anne Helliesen fra hotellet ønsket velkommen, før styreleder Are Domert holdt innlegg om «Rikets tilstand» i Sola HK.

Det var nesten ikke en stol ledig når Nettverksfamilien samlet seg på Kick Off før sesongstart. Foto: Siri Forgaard

Siri Forgaard, salgs & markedssjef i klubben kunne etter Are sitt innlegg fortelle gode nyheter om at Nettverksfamilien nå er på totalt 70 bedrifter, som betyr at det er kommet inn ca. 20 nye bedrifter før denne sesongen. I tillegg setter vi stor pris på at alle våre tidligere samarbeidspartnere også har valgt å bli med oss videre.

Sponsorene fikk også informasjon om nye elementer i forkant av sesongen, samt presentert et årshjul for de ulike sponsorarrangementene som vil finne sted og årets spillertropp.

Avslutningsvis fikk hovedtrener Scott Harrington og venstrekant Camilla Herrem ordet. De fortalte kort om preseason og oppkjøring, og deres tanker om sesongen som starter om få dager. Ingen tvil om at spillergruppa gleder seg skikkelig til å komme i gang, og setter stor pris på at Nettverksfamilien er med dem på laget.

Scott Harrington og Camilla Herrem gleder seg skikkelig til REMA 1000 ligaen er i gang! Foto: Siri Forgaard