GOD SOMMER! – Sola

GOD SOMMER!

Vi ønsker alle spillere, trenere, foresatte, samarbeidspartnere og publikum i Solafamilien en riktig god sommer!

Tusen takk til alle for en fantastisk sesong sammen, vi har kunne gledet oss over flotte øyeblikk både på elite, og i bredde og ungdomsavdelingen. Administrasjonen hos Sola HK holder sommer-stengt i uke 27, 28 og 29 – og vil være tilbake mandag 25. juli.

Vi kickstarter neste sesong med «Den Gule Banken Cup» 1. – 4. september, og håper å se mange av regionens breddeklubber på banen denne helgen. Les mer og meld på ditt lag her.

Spennende blir det også å følge Bring og Lerøy serien, som starter opp over sommeren.
REMA 1000 ligaen starter med første hjemmekamp søndag 4. september – hele terminlisten finner du her.
Det er fortsatt mulig å skaffe seg sesongkort i Sola HK appen. Ordinært billettsalg vil starte over sommerferien.

Så gleder vi oss å ønske alle barn og unge i klubben velkommen til trening igjen i august, til en sesong som forhåpentligvis blir uten tanke på restriksjoner – kun fokus på å ha det gøy og spille håndball for et entusiastisk publikum!

Nå ser vi frem til en ny sesong sammen i gult og sort – sammen med DERE.

GOD SOMMER!