Frøydis Seierstad forlenger med Sola! – Sola

Frøydis Seierstad forlenger med Sola!

Frøydis Wiik Seierstad er inne i sin tredje sesong i Sola HK, og nå har vi gleden av å informere om at hun har forlenget og blir å se i Sola-drakt også neste sesong.

Denne sesongen har Frøydis hatt en viktig rolle i laget, og tatt mye ansvar i Kristiane Knutsens skadefravær. Hun står med totalt 51 scoringer i REMA 1000 ligaen (pt. 5. april), og 10 scoringer i NM. I Europa-ligaen har hun 37 nettkjenninger.

Frøydis har i denne sesongen vist god utvikling, og tatt nye steg. Vi er veldig glad for at hun blir med Sola videre, og ser frem til videre utvikling.

Steffen Stegavik
Klubben og Frøydis er enige om å forlenge kontrakten, og hun blir Sola-spiller også neste sesong. Vi gleder oss til å ta nye steg sammen!

Etter den vanvittig gode sesongen Sola har hatt denne sesongen gleder jeg meg stort til å fortsette sammen med dette laget også neste sesong. Vi jobber godt sammen som lag og gjør hverandre gode. Jeg ser frem til flere spennende opplevelser!

Frøydis Wiik Seierstad