Forsvars bautaen blir med videre – Sola
Foto: Kenneth McDowell

Forsvars bautaen blir med videre

Dessverre er det alt for sjelden gode forsvars prestasjoner skaper store overskrifter, selv om ett godt forsvarsarbeid ofte gir seire og poeng. Hun er ikke den som man finner hyppigst i målprotokollen, men er virkelig forsvarssjefen med stor F i Sola og en stor bidragsyter for de gode sesongene vi har hatt de siste årene.

Martha har spilt i Sola i syv sesonger, og har nå signert for ytterligere to sesonger i klubben. En viktig brikke er på plass, og som er med på å skape god kontinuitet i troppen. Hun er en spiller som alltid gir 100%, og en spiller som våre motstandere frykter å møte.

Steffen Stegavik er fornøyd med å få med seg forsvarssjefen sin videre.

Martha er en viktig bærebjelke i Sola-laget. Hun er sjefen i forsvar, som går foran i alle dueller. Vi er svært glade for at hun skal være med videre på laget, og fortsette med å gi juling på banen de neste sesongene.

Steffen Stormo Stegavik
Martha gleder seg til nye sesonger i Sola-drakten. Foto: Kenneth McDowell

Jeg ser virkelig frem til to nye sesonger i gul drakt. Vi har hatt en fantastisk progresjon de siste sesongene, og storkoser meg sammen med dette laget. Nå gleder jeg meg til fortsettelsen.

Martha Barka