Første runde i den nasjonale Lerøy serien starter til helgen – Sola

Første runde i den nasjonale Lerøy serien starter til helgen

Sola J18 tar turen til Porsgrunn, for å spille to kamper på lørdag 26.11 kl. 15.00 og 19.00.

Sola har kommet i en antatt sterk pulje med flere lag fra meget gode håndballklubber.
Se gruppen for Lerøy her.

Allerede i første kamp møter laget Storhamar som nok er en av favorittene til å vinne serien. I andre kamp skal det spilles mot hjemmelaget Pors som også har gode håndball tradisjoner.

Sola har fått god kamptrening gjennom å spille i 2.div og 3.div i høst, men utfordringen er at flere av spillerne er ute med skader.

Slik ser du kampene!

Kampene vil bli streamet på Sola Rekrutt sin Live Facebook side, og du kan se de her.

Lørdag starter årets gruppespill i Lerøy! Sola J 18 er klare for kamp. Foto: Kenneth McDowell

Ord fra trenerteamet

Vi er spente på å møte Storhamar, ett lag med mange spillere som har erfaring fra 1. divisjonsspill og landslagsspill på LK04/05. Teamet gleder seg til å komme i gang med Lerøy, og få se hvilket nivå Sola holder. Gruppen har fått trent godt den siste tiden.

Linda Næsheim Dahl