Følg junior-laget i Lerøy serien i helgen! – Sola

Følg junior-laget i Lerøy serien i helgen!

Til helgen spiller junior-laget 1. runde i Lerøy serien. Kampene spilles i Sukkevannshallen og det er Randesund IL som er arrangør. Kampene streames, så her har man også mulighet å heie hjemmefra.

Sola spiller første kamp mot arrangørklubben lørdag 4. desember kl. 1100.
Randesund IL er i samme pulje som Sola i region-serien, men lagene har ikke møttes tidligere i denne sesongen. Det er derfor knyttet en viss spenning til kampen, men sett utifra tabellplassering, så må Sola tåle et favorittstempel i denne kampen.

Motstander i andre kamp er Fredrikstad, og denne kampen spilles kl. 1500 på lørdag.

For Sola-klaget er Fredrikstad et nytt bekjentskap. Østfold-laget kan vise til gode resultater i årets U20 NM, så de blir garantert en tøff motstand. Vi spår en tett og jevn kamp, og håper på Sola seier tilslutt.

Sola-laget er noe hemmet av sykdom og skader inn mot helgen, så vi stiller ikke med full spillerstall denne gangen. Det til tross så har vi et håp om å komme godt utav det.

Kampene streames og kan følges på linken nedenfor:

Foto: Kenneth McDowell

Vi ønsker juniorjentene masse lykke til med helgens Lerøy-runde.