Flere Solajenter klare for landslagssamlinger – Sola

Flere Solajenter klare for landslagssamlinger

Sesongen i REMA 1000 ligaen er over, og jentene har fått noen velfortjente fridager fra håndballtreningen. Klubbens gode resultater i årets sesong er definitivt lagt merke til, og flere av Solajentene er tatt ut til landslagssamlinger denne våren.

Novak og Knutsen tatt ut på rekrutt-landslaget

Landslagstrener Thorir Hergeirsson samler rekruttjentene til samling i Oslo fra 31. mai til 4. juni. To av Solajentene er tatt ut i troppen, og vi gratulerer Kristina S. Novak og Kristiane Knutsen med uttaket. I tillegg gratulerer vi Live Rushfeldt Deila, som også er tatt ut i troppen, og som skal spille for Sola neste sesong.

Hele troppen finner du her.

Johanna skal på samling med juniorjentene i Kristiansand

Samlingen for juniorjentene i mars ble avlyst, men det er nå klart for årets første samling. De møtes i Kristiansand fra 31. mai til 6. juni. Nok en gang kan vi gratulere vår egen Johanna Fossum med uttaket.

Hele troppen finner du her.

Foto: Kenneth McDowell