Flere Sola-spillere klare for spill med flagget på brystet – Sola
Foto: Kenneth McDowell

Flere Sola-spillere klare for spill med flagget på brystet

Tradisjonen tro er november måned for landslagssamlinger for både Håndballjentene, LK02 (Juniorjentene) og LK04 (U-jentene). Nok en gang er flere Sola-spillere tatt ut til samling.

LK04 (U-jentene) drar til Scandiberico

Fra 22. til 29. november er U-jentene i Mêda, Portugal for å spille Scandiberico. Portugal, Spania og Sverige blir jentenes motstandere i turneringen. Både Emilie Kindervaag og Stine Mellemstrand-Bore er å finne i troppen som drar sørover.

Resten av spillertroppen finner du her.

Juniorjentene (LK02) drar til Tsjekkia

LK02 reiser til Cheb i Tsjekkia fra 22. – 28. november for å spille kamper. Motstandere er pt. ikke avklart.
Johanna Fossum fra Sola er med i troppen som er tatt ut. Hele troppen finner du her.

Johanna er igjen klar for samling med Juniorjentene – denne gang drar de til Tsjekkia. Foto: Kenneth McDowell.

Kristina Sirum Novak tatt ut på rekruttlandslaget

Kristina er tatt ut til rekruttlandslagets tropp som reiser til tsjekkiske Cheb i slutten av måneden. Live Rushfeldt Deila og Kaja Haugseng er reserver til troppen.

Samlingen finner sted i byen Cheb fra 22. til 28. november. Kamptidspunkter og motstandere er foreløpig ikke bekreftet.

Kristina er tatt ut i troppen til rekrutt-landslaget. Foto: Kenneth McDowell

Camilla er klar for VM og Intersport Cup i Bergen

Camilla Herrem er tatt ut til sitt 17. mesterskap når Håndballjentene skal spille Intersport Cup i Bergen fra 25.-28. november, før det nærmest bærer rett til Castello og VM i Spania.

De norske jentene spiller sin første kamp i mesterskapet mot Kasakhstan 3. desember kl. 20.30.

Slik spilles Norges innledende kamper i VM:
3.12 kl. 20.30 Norge – Kasakhstan
5.12 kl. 20.30 Iran – Norge
7.12 kl. 20.30 Norge – Romania

(Norges kamper i VM sendes på TV3.)

Hele troppen finner du her.

Nok en adventstid i mesterskapsmodus! Camilla er tatt ut i troppen som skal spille VM i Spania. Foto: Kenneth McDowell
Vi gleder oss til å følge dere alle på samling og i mesterskap - og skal heie dere frem!
Gratulerer til alle med uttak!