Fire dager med håndball-glede i Åsenhallen! – Sola

Fire dager med håndball-glede i Åsenhallen!

For en fantastisk kjekk kick-start på håndball-sesongen vi har hatt under Sola HK håndballskole! Fire dager til endes, deltok 100 barn mellom 8-14 år fra totalt 13 klubber i regionen. Dagene ble lagt opp variert med økter innen lek med ball, finter, teknikk, styrke og avsluttet med flere kamper.

Alle spillerne på A-laget var med som instruktører, i tillegg til flere av spillerne på vårt rekrutt-lag.
I tillegg til trening ble det servert brød-lunsj hver dag, og frukt, før vi siste dag som alltid avsluttet med pizza som alltid er en stor suksess.

Ekstra kjekt var det at denne gang kom også TV Vest innom, for å vise mer om alt det kjekke som foregår på våre håndballskoler. Det innslaget kan du se her.

Det er ingen tvil om at det er en kjekk håndball sesong som venter oss! Vi er heldige som får holde til i en region hvor det er stor håndball-interesse, og vi ser at det er mange talenter og gode unge håndballspillere ute i klubbene.

Tusen takk for kjekke dager sammen – alle viste en god innsats og bra treningsvilje!
Vi ønsker alle som deltok lykke til med sesongen, og gleder oss til ny håndballskole i høstferien.
SR Group håndballskole arrangeres 10. – 12. oktober, og påmeldingen til denne vil åpnes onsdag 16. august klokken 12:00.