Finally Final8 – Sola

Finally Final8

Årets festhelg i håndball-verden venter. Arendal er rigget for håndballfest tre dager til ende. Fredag kveld åpnes Final8 med juniorfinaler for begge kjønn. Lørdag spilles semifinalene i NM senior for begge kjønn, før finalespillet avsluttes søndag.

Ett stort antall Sola-supportere tar turen sørover, og vi skal gi alt fra tribunen for å heie laget frem. I år som i fjor har vi også lagt årets sponsortur for våre samarbeidspartnere til denne helgen, og sammen med våre andre supportere skal vi vise igjen i Arendal og lage en super helg.

Storhamar første hinder

Som i fjor er det Storhamar som venter Sola i semifinalen lørdag klokken 13:00. Ett oppgjør som de siste årene har vist seg å bli tøffe og svært jevne. Vi er klare, og skal gi alt for at det er vi som går videre og får spille cupfinale søndag.

Vi gleder oss til Final8 for andre gang på rad. Semifinale mot Storhamar blir tøft, men muligheten er der som alltid. De har vært svært gode og stabile denne sesongen, men vi har flere ganger denne sesongen vært veldig gode og hatt et høyt topp-nivå. Alt kan skje.

Steffen Stormo Stegavik

Begge lag kommer fra ett tett kamp-program både i REMA 1000 liga, og i Europa, og kunne sist helg juble for plass i kvartfinalen i Europaligaen.
På lørdag er det to lag, og to trenerteam som møtes svært motiverte for å kjempe for muligheten til å spille om NM-gull.

Blir du med på festen?

Det er fortsatt ledige billetter – og de kjøper du her.

Man kan kjøpe helgepass, dagspass og enkeltbilletter. Det er også være free seating på alle felt.
Husk å huk av for Sola som klubb når du kjøper, da sikrer du deg at du får sitte sammen med andre Sola-supportere på våre kamper.

Håndball-festen får du med deg på TV2 Sport 2

Er du dessverre forhindret fra å ta turen til Arendal denne helgen kan du allikevel få med deg spenningen.
Alle kampene fra Final8 kan du se på TV2 Sport 2.

Her finner du kampoppsett.