Fana og vestlands-derby i Åsenhallen på onsdag – Sola

Fana og vestlands-derby i Åsenhallen på onsdag

Det er kort mellom kampene i starten på nytt år, og allerede onsdag ønsker vi velkommen til kamp i Åsenhallen når Fana kommer på besøk.

Det meste er skrevet tidligere om oppgjørene mot Bergens-laget. I kampen møtes to lag som kjenner hverandres styrker og svakheter, og er gjerne de to lagene som har møttes flest ganger de siste årene i oppkjøring, serie, NM og sluttspill.

Som oss startet de også i gruppespillet i Europaliga sist helg, der de tapte mot ungarske Motherson Mosonmagyari på bortebane. Tidlig desember møtte vi dem sist – da i kvartfinale i NM på bortebane. Historien der er kjent, Sola vant og er klare for semifinale i februar. Vi kan derfor forvente et revansjesugent Fana på besøk.

Kampen starter 18.15, og skal også sendes på TV2 Sport 2.

Kjøp billett – og hei fra tribunen!

Med støtte fra publikum på tribunen har Sola gjentatte ganger vist at de kan ta poeng fra de fleste lag.
Vi håper derfor å se mange fra Sola-familien på tribunen på onsdag, når laget skal kjempe om viktige poeng i REMA 1000 ligaen.

Kampstart er klokken 18:15, og døren åpner en time før. NorEngros kafé vil være åpen.
Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett her.

Billettpriser:
Voksen: kr. 150,-
Barn/honnør/student: kr. 75,-
Familiebillett (1V+1B): kr. 200,-
Familiebillett (1V+2B): kr. 275,-
Familiebillett (2V+2B): kr. 425,-

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.