Et vellykket Kick Off for Nettverksfamilien! – Sola

Et vellykket Kick Off for Nettverksfamilien!

Onsdag 19. august var det klart for Kick Off for våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien på Quality Airport Hotel.

Quality Airport Hotel og Clarion Hotel Air sto sammen for vertskapet, og det var rigget flott i «Hangaren» og gjestene fikk gode wraps og mineralvann når de ankom. For oss i Sola HK var det trygt å kunne arrangere sesongens Kick Off i trygge rammer, der vi visste at hotellene tok alle forhåndsregler i forhold til de restriksjoner som nå er satt for arrangement.

Det er alltid kjekt å kickstarte sesongen sammen med våre gode samarbeidspartnere – og samtidig en god anledning for samarbeidspartnere og spillere på A-laget og knytte nye relasjoner.

Lars fra Quality Airport Hotel og Michael fra Clarion Hotel Air ønsket velkommen fra scenen, og understrekte viktigheten – spesielt i de tider vi nå er inne i – og fortsette å støtte lokale idrettslag. Det setter vi stor pris på å høre!

De gav ordet videre til salgs og markedssjef Siri Forgaard, som fortalte om en spennende høst som ligger foran oss i Sola. Det er ingen tvil om at klubben og alle våre medlemmer setter pris på å igjen være i gang med treninger og snart sesong. Samarbeidspartnerne fikk også informasjon om årets sesong, og hvordan dette blir i praksis med kun 200 publikummere på kampene i REMA 1000 ligaen. Til slutt presenterte Siri vårt nye trenerteam Steffen og Kjetil som kunne komme opp på scenen.

Så var det klart for det som mange av våre samarbeidspartnere gledet seg til. Steffen fortalte om trenernes tanke om sesongen som snart starter, og hvilke mål Sola setter seg. Årets spillertropp ble godt presentert, og det kom gode spørsmål fra salen som jentene svarte på!

Foto: Siri Forgaard

Det er jo ikke å legge skjul på at konkurranseinstinkt i en klubb og et sponsornettverk ofte er tilstede. Derfor hadde Steffen og Siri laget en Kahoot til avslutning, med varierende vanskelighetsgrad og spørsmål om sponsorer og Sola. Det ble et close race, og endte faktisk til slutt med at Camilla Herrem vant. Hun «donerte» premien, en signert årets drakt til Morten Rasmussen fra SR Group som kom på 2. plass.

Med koronaavstand fikk Morten Rasmussen fra SR Group overrakt premien av Camilla Herrem. Foto: Siri Forgaard

Camilla ba også om ordet etter at opplegget fra scenen var ferdig. Hun hadde et lite ønske fra spillergruppen om at de skulle få på plass en høyttaler til garderoben, som de kunne ha med på både hjemme og bortekamper. Choice hotellene tok utfordringen på strak arm – og tar på seg å fikse det til A-laget. Det ble stilt et «motkrav» fra hotellene og det var at de på laget som er glad i å lage TikTok gikk på scenen for å vise nettverket en variant. Jentene tok selvsagt utfordringen, og leverte!

Sporty A-lagsjenter leverte fra scenen. Video: Siri Forgaard

Vi takker for en flott ettermiddag og kveld sammen med Nettverksfamilien. Nå er det kun en god uke til sesongstart i REMA 1000 ligaen 2020/2021 og vi gleder oss.