Er du klar for første hjemmekamp i REMA 1000 ligaen? – Sola
Foto: Kenneth McDowell

Er du klar for første hjemmekamp i REMA 1000 ligaen?

Mandag 21. august klokken 10:00 åpner vi billettsalg for første hjemmekamp i REMA 1000 ligaen!
Vi møter Fana, og nå vil vi ha alle håndball-glade fans og støttespillere på tribunen når det skal kjempes om to viktige poeng.

Med andre ord starter vi med ett skikkelig vestlands-oppgjør hjemme denne sesongen. Kampene mot Fana er alltid spennende og jevne, og det er to lag som kjenner hverandre godt som møtes på parketten.

Vi gleder oss til å se dere alle igjen, og ikke minst til å høre gleden og engasjementet fra Solafamilien på tribunen!

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å se regionens beste håndball-lag.

Kampstart er klokken 18:15, og døren åpner en time før. NorEngros kafé vil være åpen.

Slik kjøper du billett:

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no

Billettpriser sesongen 23/24:

Voksen: kr. 180,-
Honnør: kr. 125,-
Barn/student: kr. 95,-

Familie-billetter (med rabattert pris):
Familie-billett (1 voksen + 1 barn): 250,-
Familie-billett (1 voksen + 2 barn): 350,-
Familie-billett (2 voksen + 2 barn): 525,-

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kor-trappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

Ønsker du å ta med laget ditt på kamp?

Vi har tilgjengelige klubb-billetter til flere av våre hjemmekamper i sesongen 23/24.

Send en e-post til siri@sola-hk.no med din forespørsel, så kommer vi tilbake med en pakke-pris.
Ønsker også at dere legger ved telefonnummer til kontaktperson som vi kan ringe til.

Med klubb-billetter får ditt lag sitte samlet og se Sola i REMA 1000 ligaen.
Disse billettene må bestilles og betales via VIPPS av en kontaktperson, og sendes til samme person pr. mail eller i Sola HK appen.