Ennå en ny-signering på plass – Sola
Ine Grimsrud har signert for Sola og er på plass i Åsenhallen

Ennå en ny-signering på plass

Ine Grimsrud har signert for Sola. Bakspilleren kommer fra Aker Topphåndball hvor hun har spilt i REMA1000-ligaen de seneste tre sesongene.

Grimsrud startet håndballkarrieren i Son HK i 7-årsalderen. Her spilte hun etter hvert noen år sammen med tidligere Solaspiller Lene Tveiten. Deretter gikk turen videre til Aker. Hun har også spilt mesterskap med Beachlandslaget de siste 3 årene og reiser nå i dagene til Kina for å spille VM med Beachjentene 18.-23. juni.

Dette sier spilleren selv om fremtiden i gult:

Jeg ønsket å gå til Sola på grunn av deres hurtige spill og ivrige jenter. Det er en seriøs og hyggelig gruppe som jobber hardt for å bli bedre. Trenerne er flinke til å utvikle spillere og setter opp spill som jeg tror kan passe meg godt.

I kampene jeg har spilt mot Sola i Åsenhallen har det alltid vært god stemning fra publikum i hallen.

Jeg håper at jeg kan bidra til et godt forsvar og fart i ankomstene. Engasjementet og ønsket om å bli bedre både på trening og kamp håper jeg kan være med på å bidra til en god kultur i laget.

Ine Grimsrud
Ine blir å se i Soladrakt fremover. Foto: privat

Velkommen til Sola, vi gleder oss til sesongstart!