Enjoy = glede – Sola

Enjoy = glede

Sola Håndballklubb har inngått en samarbeidsavtale med Enjoy Bonusguiden. Samarbeidet innebærer at klubben selger ”Enjoy kort”.

Litt om Enjoy Bonusguiden
Enjoy Bonusguiden Stavanger, er en fordelsguide som gir rabatter i butikker, kulturtilbud, tjenester og restauranter i Stavanger og omegn. Gjennom klubben koster guiden kr. 200.-  Guiden er gyldig til 31.oktober 2011.  Les mer om "Enjoy kort" her  Du bestiller din guide hos Sola Håndballklubb ved å sende oss en mail til info@sola-hk.no.

2 spiser middag og du betaler for 1, så er kortet betalt, og du har nesten 200 butikker, tjenester og restauranter igjen - har du råd til å ikke bruke 200,- på dette?  Penger spart er som kjent penger til rart (og kan du i tillegg støtte Sola Håndball "gjør ikke det noe").