Endelig – vi skal spille cupfinale mot Vipers! – Sola
Foto: Mads Høiland

Endelig – vi skal spille cupfinale mot Vipers!

Det har ikke vært spilt topphåndball i Norge siden midten av januar, men endelig etter regjeringens kunngjøring onsdag er det nå klart at vi får spille cupfinale mot Vipers lørdag 15. mai i Stavanger.

Alle rundt laget, jentene og trenere er gleder seg stort til å komme i gang igjen – dette har vi ventet på lenge.

Steffen, Kjetil og jentene har lagt flere gode treningsøkter bak seg, og var i helgen i Bergen og spilte treningskamp mot Tertnes! Nå venter en ny uke med trening, COVID-testing og restitusjon – så lover de at de er superklar på lørdag.

Bli med å hei på oss hjemmefra!

Grunnet spesielle omstendigheter og restriksjoner får vi dessverre ikke muligheten til å invitere dere til håndballfesten som spilles i Stavanger Idrettshall – da det kun blir ett fåtall utover spillere som slipper inn på kamp.

Vi oppfordrer alle våre supportere, sesongkortinnehavere, samarbeidspartnere og spillere i klubben til å være vår åttende spiller hjemme i egen stue, og at dere blir med oss og vil heie oss frem fra sofaen.

Se kampen på TV2 på lørdag!

Kampen sendes TV2 (hovedkanalen) med sendestart klokken 16:30 førstkommende lørdag. Kampstart er klokken 16:45.

Klubben har også fått laget et «filter» man kan benytte på Facebook, som også viser støtten deres nå frem til finaledag.
Filteret finner du her.