Endelig tid for hjemmekamp i Åsenhallen – Sola

Endelig tid for hjemmekamp i Åsenhallen

Sola startet årets sesong med en overbevisende seier 20-34 mot Follo sist uke. På tirsdag er vi klare for å spille sesongens første hjemmekamp med dere på tribunen - og det gleder vi oss virkelig til!

Bli med å feire at ny sesong er i gang!

Endelig er vi i gang igjen etter en lang pause fra håndball. Første hjemmekamp er virkelig en grunn for å feire, og vår hovedsponsor Den Gule Banken er helt enig, og kommer med en kake på 3,5 meter som publikum kan få nyte. Finn deres stand i foajeen, og nyt god kake!

Vi oppfordrer derfor alle til å ta turen på kamp, og bli med oss når vi skal fighte for sesongens første poeng på hjemmebane. Det er fortsatt gode sitteplasser ledig, så vi håper at dere alle legger turen til Åsenhallen tirsdag ettermiddag.

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no

Skikkelig vestlands-oppgjør

På motsatt banehalvdel står Fana, fra Bergen. Laget sikret seg også sine første poeng i serieåpningen de spilte mot nyopprykkede Gjerpen.

Fana har etter sist sesong mistet et par nøkkelspillere i Hatle, Nygaard og Gabrielsen, men også fått nye spillere inn som laget forventer kommer inn for å ta ansvar i nye roller. Det som uansett er sikkert er at det nok en gang blir en kamp med stor intensitet og to lag som kommer til å kjempe til siste sekund.

Du som vår 8. spiller gir oss et ekstra fortrinn fra tribunen – og vi gleder oss til å se deg i Åsenhallen!

Slik kjøper du billett:

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no

Priser:

Voksen: kr. 180,-
Honnør: kr. 125,-
Barn/student: kr. 95,-

Familie-billetter (med rabattert pris):
Familie-billett (1 voksen + 1 barn): 250,-
Familie-billett (1 voksen + 2 barn): 350,-
Familie-billett (2 voksen + 2 barn): 525,-

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kor-trappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.