Den Gule Banken sponser billetter til Europaliga kamp for håndball-lag i regionen – Sola

Vi er heldige som har Den Gule Banken som vår hovedsponsor. En samfunnsengasjert bank med hjerte for lokalsamfunnene, med hovedvekt på barn og unge. Nå vil de ha alle håndballspillere i regionen på kamp, og inviterer lag i regionen til lørdagens Europaliga-kamp til kun kr. 10,- pr. billett.

På førstkommende lørdag møter vi rumenske CSM Targu Jiu i Stavanger Idrettshall klokken 18:00. Vi vil igjen lage en skikkelig håndball fest, og sammen med Den Gule Banken håper vi å se mange fra alle klubbene i regionen. Banken sponser rabatterte klubb-billetter for 1000 unge håndballspillere, og det kan lønne seg å være tidlig ute for å sikre seg gode plasser, samlet.

Klubb-prisen gjelder kun for hele lag/klubber – IKKE for enkeltbilletter og familie.

Slik sikrer du deg DGB-billett til Europaliga kamp 20. januar

For å sikre deg rabattert klubb-billett sponset av Den Gule Banken kan du enten kjøpe billettene direkte i Sola HK appen, eller via linken her.
Klubb-billettene finner du på felt L, M, N, O og P.

Legg til kode dengulebank i feltet kampanjekoder. Da vil det komme opp en billett kategori som heter DGB-billett til kr. 10,- pr. billett. Man kan hente inntil 30 billetter pr. bruker.

Om man har større gruppebestillinger må man sende en mail til sara@sola-hk.no med informasjon om hvilket lag, antall og telefonnummer til kontaktperson.

Vi åpner Fanzone igjen på lørdagens kamp!

På vår første Europaliga kamp søndag var Fanzone på bane D godt besøkt. Vi åpner selvsagt denne også til lørdagens kamp i Stavanger Idrettshall, og gleder oss til at mange tar turen.

Det blir hoppeslott, lykkehjul og fotovegg, samt åpen kiosk.

Fanzone er åpen og gratis for alle som har billett til kampen, og er åpen en time før kamp.