Debutant med i spillertroppen mot Bærum i kveld! – Sola
Foto: Kenneth McDowell

Debutant med i spillertroppen mot Bærum i kveld!

Steffen og Kjetil har på flere treninger med seg spillere fra vårt rekruttlag. De har en klar strategi med hospitering på trening for våre klubb talenter – og ønsker på den måten å bygge opp flere spillere fra egen klubb til å ta plass i A-lagstroppen på sikt.

Nå får første rekrutt spiller sin debut i A-troppen i kveldens NM-kamp mot Bærum Topphåndball.

Elise Haaland er 2003 modell – og kommer opprinnelig fra Tasta, men har spilt i Sola drakt allerede i flere sesonger. Hun er en høyrehendt, allsidig bakspiller og blir av flere andre i klubben beskrevet som en energisk spiller.

Steffen sier følgende om Elise:

Elise har vært med på flere av treningene med oss på A-laget. Det er nå velfortjent at hun blir belønnet med en plass i kveldens tropp. Hun har vist flott innsats, og har en sterk treningsiver når hun er på trening. Det blir spennende å følge Elise videre.

I kveld er hun med i troppen som møter Bærum i 4. runde i NM i Åsenhallen kl. 18:00, og vi gleder oss til å ha Elise med på kamp.

Foto: Kenneth McDowell

FORTSATT LEDIGE BILLETTER I SOLA HK APPEN!

Ledige billetter til kveldens kamp kjøpes i Sola HK appen.
Sesongkort og sponsorkort gjelder ikke for kamper i NM.

Pris pr. billett er kr. 150,- for voksen, og kr. 75,- for barn/honnør og billett MÅ kjøpes i forkant. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

Alle tilskuere må ha gyldig billett for å komme inn.

PS! Det er kun mulig å kjøpe en billett pr. billettbruker.

Om barna er for unge til å ha Sola HK app på egen telefon må dere lage egen bruker til barna på nett: solah-woow.no