Datoene for Europaliga-kampene er klare – Sola

Datoene for Europaliga-kampene er klare

Torsdag ettermiddag kom mailen fra EHF, med oversikt over datoer og tidspunkt for kampene Sola skal spille i gruppespillet i januar og februar. Som tidligere år spilles disse kampene i Stavanger Idrettshall, og vi har mange gode håndballkamper i vente.

Vi vil lage håndballfest!

Sola spiller i gruppe D, og møter spanske Costa del Sol Malaga, rumenske CSM Targu Jiu og får ett gjensyn med ungarske Motherson Mosonmagyarovari som vi også møtte i gruppespillet for to år siden.

Gruppespillet starter borte i Malaga søndag 7. januar, før vi skal spille to hjemmekamper de neste helgene i Stavanger. Deretter drar laget igjen ut for to bortekamper, før vi lørdag 17. februar igjen møter det spanske laget på hjemmebane i siste kamp i gruppespillet.

Hjemmekamper:

DatoKampstart
14. januar18:00Sola – Motherson Mosonmagyarovari
20. januar18:00Sola – CSM Targu Jiu
17. februar16:00Sola – Costa del Sol Malaga

Bortekamper:

DatoKampstart
7. januar18:00Costa del Sol Malaga – Sola
3. februar16:00CSM Targu Jiu – Sola
10. februar20:00Motherson Mosonmagyarovari – Sola

Billettsalget åpner før jul!

Vi håper å se alle håndballglade fra regionen på Europaliga-kamp, og vil åpne billettsalget i god tid før jul. Billetter vil som alltid kjøpes i Sola HK appen eller på nett.

I tillegg til ordinære billetter vil det også være mulig å kjøpe rabatterte familiebilletter, samt at vi kommer til å ha tilbud til alle håndball-klubber og lag i regionen med rimelige klubb-billetter.

På hver kamp oppfordrer vi alle lag som kommer til å kle seg i egne klubb-drakter, og vise vår flotte håndball-region. I tillegg blir det også heia-konkurranse, hvor vinnerlaget som heier høyest og best vil få besøk av noen av spillerne på Sola i løpet av våren 2024.